poniedziałek, 11 marca 2013

Nabytki kosmetyczne :)

Zacznijmy od tego, że 3/4 moich ostatnich nabytków kosmetycznych to prezenty od mojej przyjaciółki [AG] :) Muszę się więc pochwalić i jeszcze raz publicznie podziękować ;]

1. Khol naturalny z Maroko

Khol zawiera wyselekcjonawane mieszanki ziół, które służą nie tylko do upiększania, ale też do naturalnej ich pielęgnacji. Jest szczególnie polecany dla kobiet z wszelkimi rodzajami alergii, które nie mogą używać chemicznych kosmetyków. Zamyka naczyna krwionośne w oku, dzieki czemu białka stają się śnieżno białe, uwydatnia też kolor tęczówki
Kohl stosowany jest w krajach arabskich, aby zapobiec takim chorobom oczu, jak zapalenie oczu czy stany zapalne spojówek. Tak więc na prawdę wspaniały prezent od mojej Siostrzyczki, która bardzo dba o mnie i moje oczka także :* :)

2 i 3. Żele pod prysznic

 Bliżej: Tonizujący żel podprysznic marki Polaar Paris z linii kosmetyków PureFitness. Ma piękny zapach!!! Nie zawiera mydła, alkoholu, olejów mineralnych ani parabenów. Czuć jak tonizuję i nawilża od pierwszego użycia :) Wiem co mówię wypróbowałam dziś od razu po treningu! Cudowny!

Dalej: Żel arganowy pod prysznic marki ARGANIS
Żel pod prysznic  na bazie  olejku arganowego, zapewniający oczyszczenie, odświeżenie, odżywienie i regenerację skóry – dzięki mikrokapsułkom z witaminą E, które chronią i odżywiają suchą skórę. To idealne rozwiązanie dla każdego, w codziennej pielęgnacji skóry.Szczególnie polecany do skóry delikatnej.
Także ma ciekawy zapach i pozostawia ją delikatną i nawilżoną :)


Czym sobie zasłużyłam? :) Już niebawem się odwdzięcze :) 




I na koniec już, mój własny zakup - Azja Egoist :P



4. M*A*C eyeliner gel
To profesjonalny żel do precyzyjnego rysowania kresek. Mam nadzieję że z nim nauczę się wykonywać zmysłowa kreskę :P Podobno długo utrzymuje się na powiece, a makijaż jest cały czas wyrazisty, poza tym idealnie sie rozprowadza i nie rozmazuje na powiece. Nie mogę się doczekać żeby to sprawdzić :) Jak mi się uda to wrzucę potem jakieś zdjęcie gotowych kresek.

2 komentarze:

  1. Joanno bardzo się cieszę, że zaproponowane przeze mnie produkty przypadły Ci do gustu.... zwłaszcza,że wiem jak wymagająca jesteś wobec wszelkich stosowanych przez siebie produktów!
    I najdroższa moja nie masz za co dziękować, cała pryjemność po mojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) po obejrzeniu oferty odkrytego przez Ciebie sklepu z kosmetykami marokańskimi już boje się od stan naszych finansów :) ale z pewnością nasza uroda i zdrowie na tym nie ucierpią :)))

    OdpowiedzUsuń

Co powiesz? :)