sobota, 2 marca 2013

my love - cooking & shopping :)

W tym tygodniu zrobiłam trochę różnego rodzaju zakupów i trochę udało mi się nawet pogotwać.


Przedstawiam Wam moją kolejną zupę spontan

zupa krem bakłażanowo szpinakowa




1. przygotuj rosół (wyjmij warzywa i mięso)
2.  dodaj szpinak i pokrojonego bakłażana i gotuj do miękkości
3. wszystko zmiksuj i dopraw taadaaa :)







Tak wygląda po udekorowaniu jogurtem naturlanym, kiełkami brokuła, siemieniem lnianym i listkami bazylii. 
A jak smakuje? Przekonajcie się we własnym domu :) U mnie zdecydowanie posmakowała.


A teraz pozwólcie, że się pochwalę zdobyczami tego tygodnia:


 koszyki
 
Ponieważ nie posiadam zbyt wiele mebli - uznałam że aby uporządkować trochę gazety i kosmetyki zainwestuję w koszyki :)

 maty
A tu nowe maty na stół, lawenda podobno uspakaja, więc może uspokoi też nas przy posiłku :D 
taki suchar - wiem XD

ciuchy
Oprócz tego spodobały mi się strasznie kolory ubrań z h&m'u 
- to będzie mój nowy treningowy zestaw :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co powiesz? :)