środa, 13 lutego 2013

Powroty :)

Zawsze dobrze jest się oderwać, odpocząć, odświeżyć umysł... ale dobrze jest potem wrócić :) Ze wzmożoną motywacją i chęcią do działania... a najfajniej się wraca z bagażem nowych - pozytywnych doświadczeń i małych sukcesów :)


I zostają tylko wspomnienia... z czasem coraz piękniejsze :) Bo taka już ludzka natura że zapamiętuje przeważnie w różowych barwach...


Co u mnie?
Po powrocie postanowiłam nie dać się na nowo zniszczyć obowiązkom i negatywnym emocjom. :) Dziś miałam nienajlepszy dzień, ale to tylko PMS, i już leczę się imbirem :P

A co najciekawsze z punktu widzenia tego bloga to to, że udało mi się osiągnąć wagę 68kg ;) Teraz oczywiście muszę uważać, żeby to utrzymać i moje ciało wymaga jeszcze dużo pracy. Ale muszę przyznać, że bardzo się starałam schudnąć w styczniu przed moimi urodzinami... no a na wyjeździe pomogły mi zrządzenia losu :) Tak czy inaczej jestem bardzo zadowolona.- oświeżyłam swoją szafę z nowym rokiem i teraz czas wrócić do pracy nad ciałem i umysłem.

Od przyszłego tygodnia zaczynam od nowa z prowadzeniem tabelek i wracam do gry. Od powrotu byłam tylko na dwóch zajęciach fitnessu w energy i jodze. Joga jest na prawdę cudowna... ale mam jej niedosyt.

A poza tym to zrobiłam kilka zdjęć dla Was moich pazurków, ostatni raz byłam na tych kolorowych to chyba z 2mc temu... i stwierdziłam, że już czas zadbać i o stópki - po takich męczarniach w postaci wielogodzinnych wycieczek, no i oczywiście codziennego biegania w szpilach.
Oto one:


Anetka jak zwykle rewelacyjnie się spisała! Moje stopy są teraz bardzo gładkie i odżywione. Po zabiegu na stopy postanowiłam dodatkowo o nie dbać w domu. Kupiłam specjalny kremik do stóp, który ma na prawdę fajny skład i rewelacyjny intensywny zapach. Po zastosowaniu od razu czuć oświeżenie i odżywienie. Ja stosuję na noc po kąpiel i zakładam na stopy grube i ciepłe skarpety ;]

Skład: lanolina, naturalne olejki eteryczne z rozmarynu,
tymianku, lawendy, eukaliptusa, talk, gliceryna.


"Krem zapobiegający pieczeniu i poceniu się
stóp, a także po wstawaniu ran i pęcherzy oraz
odparzeniom skóry. Poprawia ukrwienie skóry,
zapobiega rogowaceniu naskórka. Krem ma
właściwości przeciwzapalne, zapobiega
grzybicy stóp. Wspomaga pro ces leczenia
ran i pęcherzy. Dba o stopy zmęczone.
Szczególnie zalecany dla sportowców i piechurów."

Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Trzeba tylko pamiętać o regularnym stosowaniu. Bo jak ze wszystkim - efekty daje tylko sumienność i regularność działań ;]




1 komentarz:

Co powiesz? :)